Isnin, 6 September 2010

SWEET SEVENTEEN :)

''happy birthday too you..
happy birthday too you..
happy birthday too Bella..
happy birthday too you..''

''Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan Bella
Allah selamatkan kamu..''

tataaa..semalam besday aku..mana hadiah?huhu makin tua la aku ni padahal umur  baru genap17tahun..bukan 71..huaahuaaa....makin lama hidup makin tua..mana ada manusia makin muda..kalu ada best jugak ni,huhuu..haaa...terimakasih yaa yang wish kat aku semalam..tanda korang ingat juga kt aku,terharu ni..paling best kat 'fesbuk' heheheahahahihihihuhuhu..sbb paling ramai wish..alahh,tu pun sebab 'fesbuk' ingatkan..kan kan?haaaaa,semalam birthday tak ada celebrate pun..biasa-biasa..tak macam harijadi aku pun..eheheh..tapi aku teringat nk kek..huhu..

erghhhh,sedap BETUL lahhh.....
malam tadi aku buat biskut raya dengan mak..aku pun sembang-sembang dengan mak sampai lah mak aku dah malas nak layan aku banyak cakap sangat..mak aku tak suka kalau buat keja banyak cakap..huhu,aku peduli apa?kan..aku tukar topik lain...aku tanya mak..

aku:mak,kek untuk nabila hari ini tak ada ke mak?
mak:nabila nak ke?suruh lah ayah beli
aku:tak ada lah mak..nabila cakap je..
mak:kalu nak mintak lah kt ayah
aku:taknak la mak..nabila saje cakap..(padahal aku mmg nk makan kek birthday sendiri cuma tak nak susahkan ayah pergi beli..huahuaaaaa....)
hehehehehe...cool lahhh :D




2 ulasan: