Rabu, 15 September 2010

selamaatt hari rayaaa~

assalamualaikum,masih tak terlambat nak wish selamat hari raya kann?hihihiuhuhuhahahah..okay-okay kawan.sama sama bermaafan dihari raya kan..aku Bella Adra menyusun 20jari termasuk jari kaki sekali meminta ampun kesalahan apa2 juaa...selamat hari raya maaf zahir dan batin..so,sekarang jangan lahh berdendam..huhu..haaaa,apa cerita korang raya tahun ini?
Aku raya pertama aku beraya di Perak tanpa ayah disisi pada hari raya pertama kerana beliau beroperasi..apakan daya negara lebih memerlukan perkhidmatan beliau..
ngehehe~ni famili aku tanpa ayah,wuwuwuuuuu~
p/s:aku terlalu 'huduh' aduhhh ! =,="
raya tahun ini memang tak ada ikut tema 'kaler' apa..bersepah-sepah aja..kan?hahaha..dipagi raya kita bermaaf-maafan..
bermaafan dengan mak tercinta..(ehh,baiknya aku..ngehahha~)
bermaafan dengan mak ndak saya(nak cium ni macam terpaksa je..ahaha)
 bermaafan dengan jutawan kampung aku..ahah(konon nak duit raya lebih..LUMAYAN beb)
abang sulung saya yang comel ! ^^,
abang saya yang handsome..handsome ke kau adib?
terimakasih..aku malas dah nak tulis..sekian..sebab buang masa baca..ahaha :D

3 ulasan: