Rabu, 8 September 2010

raya raya rayaaa

assalamualaikum..salam sejahtera dan salam 1malaysia..
tinggal berapa hari saja kita dah nak raya..Kuala Lumpur juga yang menjadi mangsa sesak sana sini,tak sanggup nak pergi..sesak sangat sampai ke malam juga...masing-masing semua sibuk dengan barang raya..tapi nasib baik lah aku dah beli barang awal-awal..semua barang-barang aku dah melebihi bajet rm400..huhu,apa yang aku beli aku pun tak tahu..cuma beli pakaian sahaja dah melebihi bajet..huhhh,big spender juga aku ni~
malam ni aku buat biskut raya..lepas je siap kerja ni aku update blog ni..hehe..banyak juga kut aku buat..aku nak tunjuk la kat korang biskut aku buat ni..theeeee~

 hurmmm,biskut cornflakes rangguppppp.brrrrrrr~haha,sedap tak?hihihi..ada lagi ni..haaaa...
 haaa..ni semua orang tahu kan..ni nama nya coklat chip cinta bella..hahahaha
ni bluberry tart chese,adik aku paling suka ni..aku tak minat sangat pun..
ermm,yang ni febret mak aku ni..tart nenas comot..hehehe
errrr...ni almond malaysia tak siap lagi ni..botak je..
taraaaaaa~almond malaysia dah siap !
 okay..ni last..dah tak ada biskut lagi dahh..ni namanya biskut ice cream cinta baby..ahahha,memandai je aku letak nama sesukati..
itu saja jalah aku nak tunjuk,malas nak tulis banyak-banyak dah..nak blah pulakk..tataaaa
selamat tinggal~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan